تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان منعقد شد.

به گزارش همای سعادت،تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان با تأکید بر حمایت از تألیف،چاپ و نشر کتاب و برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مشترک،منعقد و مبادله شد.

دو طرف بر اساس این نشست و تفاهم‌نامه،توافق کردند از تألیف،چاپ و نشر کتاب‌های نخبگان،حمایت کنند،همچنین دو طرف توافق کردندنمایشگاه مشترک برای حمایت از دستاورد های نخبگان استان لرستان برپا کنند و با همکاری مشترک از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاهی حمایت بیشتری شود.

تبادلات اطلاعات و داده بین دو طرف با هدف حمایت هرچه بیشتر و اثرگذارتر از نخبگان، از دیگر موضوعات نشست و تفاهم‌نامه دوجانبه بود.

مشارکت دو طرف در تولید آثار چندرسانه‌ای، همکاری دوجانبه برای تهیه کتاب‌های الکترونیکی، همکاری مشترک برای ایجاد انجمن تخصصی نویسندگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی نخبگان از دیگر محورهای مهم تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان است.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان، نخبگان را سرمایه‌های انسانی ارزشمند و اثرگذار کشور دانستند که نیاز است با گسترش و ارتقای فعالیت‌های بین‌بخشی محلی، منطقه‌ای و ملی، به‌صورت نظام‌مند و پایدار از حمایت‌های هرچه کیفی‌تر، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/