تقدیر هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان از مدیر کل وروابط عمومی تأمین اجتماعی لرستان

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، از”منوچهر گودرزی” مدیر کل و”حجت آرین” روابط عمومی پرتلاش اداره کل تامین اجتماعی لرستان تقدیر و تشکر کردند. 

به گزارش همای سعادت آنلاین، منوچهر گودرزی و حسن موسیوند رئیس و دبیر کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان لرستان با اشاه به نقش مهم مدیران و روابط عمومی ها در توسعه وپیشرفت جامعه کارگری در راستای رفع مشکلات معیشتی، بیمه ای ودرمانی این قشر خاص وآسیب پذیر از خدمات ارزنده، وتلاش برای رفع مشکلات حاد بیمه شدگان، بازنشستگان ومستمری بگیران سازمان در لرستان به صورت ویژه وخاص از دکتر “منوچهرگودرزی” مدیر کل ساعی، توانمند ومردمدار بومی استان قدر دانی کردند.

موسیوند با اشاره به اطلاع رسانی وانعکاس مطلوب ودر خور تحسین “حجت آرین” روابط عمومی کاردان،پر تلاش و میدانی اداره کل تامین اجتماعی در تبدیل تهدید ها به فرصت طلایی برای رسیدن به شرایط مطلوب جامعه بزرگ کارگری از سالها خدمات ارزنده وی به صورت خاص قدر دانی کرد. 

در متن تقدیر نامه ارسالی به اطلاع رسانی و خدمت بی منت، خالصانه به اقشار مختلف جامعه بویژه قشر کارگری اشاره شده است و عملکرد اداره کل تامین اجتماعی لرستان را در این حوزه بسیار خوب و در خور توجه قلمداد نموده است.

محمود داودی نژاد

انتهای پیام/