تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد:تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل انصراف از رقابت‌های جام حذفی به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بنا بر قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ قرار بود “خیبر” مهمان “مس شهر” بابک باشد، اما بر اساس اعلام مسوولان این تیم، با نظر هیات مدیره به دلیل تمرکز بیشتر روی صعود به لیگ برتر، هزینه‌های زیاد سفر به کرمان و همچنین تمرین و بازی در چمن مصنوعی، از این مرحله انصراف داده بود.

تیم خیبر در مسابقات جام حذفی فصل گذشته تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت اما موفق نشد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابد، خیبر در این مرحله که “فراز کمالوند” را هم به عنوان سرمربی خود به همراه نداشت، به اکثر بازیکنان اصلی استراحت داده بود که یک بر صفر شکست خورد و حذف شد.

هم اکنون تیم خیبر در پایان دور رفت با ٢۵ امتیاز در رده پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و با شروع نیم فصل دوم ۲۸ دی مهمان” پارس جم جنوبی” است، دیدار رفت دو تیم در خرم‌آباد با تساوی بدون‌ گل پایان یافته بود.

انتهای پیام/