مدیر کل راهداری لرستان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر از طریق ناوگان برون‌شهری لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی دو میلیون و ۲۵ هزار و ۵۶۱ مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، مرتضی شیروانی امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، تعداد دو میلیون و ۲۵ هزار و ۵۶۱ مسافر با حمل‌ونقل برون‌شهری استان لرستان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۸۲۸ هزار و ۸۰۹ مسافر معادل ۱۱ درصد افزایش مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر با ۲۴۳ هزار و ۳۶۸ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳۸ هزار و ۱۸۲ سفر ۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: در این مدت ۹۴۱ هزار و ۳۶۱ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر، ۵۳۰ هزار و ۲۹۲ مسافر از طریق مینی‌بوس ۶۱ درصد افزایش و ۵۵۳ هزار و ۹۰۸ مسافر از طریق سواری جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

شیروانی، به تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی‌بوس، ۴۲۹ دستگاه سواری و ۲ هزار و ۹۶۸ راننده وظیفه خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافر را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۸۹ مورد رسیدگی به شکایت‌های حوزه مسافر انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/