حضور موفق فناوران لرستان در نمایشگاه ملی فناوری و فن بازار

فناور‌ان لرستان به عنوان نماینده مرکز رشد جهاد دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش دستاورد های شاخص خود را در معرض بازدید قرار دادند.

به گزارش همای سعادت،حضور موفق فناوران مرکز رشد و شتاب دهی جهاد دانشگاهی لرستان در نمایشگاه ملی با عنوان بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی فناوری و فن بازار که ۲۰ تا ۲۲ آذر در مصلی بزرگ تهران با حضور بیش از دو هزار شرکت از کلیه مراکز علمی کشور به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

در این نمایشگاه، حمید جعفری و مریم جعفری از فناوران شاخص مرکز رشد لرستان با طرح روسازی افلاک که برای اولین بار با حمایت شهرداری و شورای شهر خرم آباد در پارک شهر و در ادامه در بوستان کودک بروجرد اجرا شد،حضور داشتند.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم،تحقیقات و فناوری کشور،سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور به همراه معاونین از طرح فناوران لرستانی که در غرفه سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به عنوان نماینده مرکز رشد و شتاب دهی جهاددانشگاهی لرستان با مدیریت اجرا حمید جعفری و مریم جعفری در نمایشگاه ملی دستاوردهای علمی، پژوهشی و فن بازار کشور بازدید کردند و در بیان طرح نوآوری و اجرا که از شهرها و استان های کم برخوردار با حمایت مدیریت های استان بخصوص شهردار های خرم آباد و بروجرد و معاونین فنی، تقدیر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد توسعه و گسترش طرح های عملیاتی و عام پسند برای رفاه حال شهروندان در اقصی نقاط کشور بوده و از فناوران بومی حمایت های ویژه ای شود.

در افتتاحیه این نمایشگاه مسلمی نائینی،ریاست جهاد دانشگاهی کشور، ریاست ستفا و معاونین ایشان از دستاوردهای شاخص شرکت های فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی لرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/