حمایت مجلس از پزشکی قانونی در راستای رضایت مندی بیشتر مردم

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی
گفت: هر کمکی که منجر به رضایتمندی و تکریم مراجعین این سازمان باشد، از طریق مجلس و استان پیگیری خواهیم کرد تا خدمات دهی در این سازمان، بیش از پیش ارتقاء یابد.

به گزارش همای سعادت، دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، با حضور در اداره کل پزشکی قانونی، ضمن بازدید از این مجموعه، در نشستی ۳ ساعته با کارکنان، از مشکلات و نحوه خدمت رسانی در پزشکی قانونی استان آگاه شد.

ویسکرمی، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه پزشکی قانونی استان که با حداقل نیروی انسانی در حال ارائه مطلوب خدمات به مراجعین خود هستند ،گفت: کار در پزشکی قانونی با توجه به نوع مراجعین و سختی شرایط محیط کاری، نیاز به عشق، علاقه و روحیه خاص ایثارگری دارد که این روحیه، در پرسنل این اداره کل به خوبی دیده می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نظرات کارشناسی پزشکی قانونی در پرونده های قضایی، هر کمکی که منجر به رضایتمندی و تکریم مراجعین این سازمان باشد، از طریق مجلس و استان پیگیری خواهیم کرد تا خدمات دهی در این سازمان، بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

ویسکرمی اظهار داشت: تمام تلاش مجلس این است تا در شرایط نامناسب اقتصادی و شیوع کرونا، احساس آرامش را به مردم و جامعه بازگرداند.

در ادامه، دکتر محمدرضا فارسی نژاد، مدیرکل پزشکی قانونی استان، گزارشی از فعالیتها، عملکرد و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف در راستای ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع ارائه کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات و چالش های پزشکی قانونی استان، کمبود شدید اعتبارات برای تجهیز مراکز شهرستان ها به وسایل مورد نیاز و تکمیل پروژه های در دست اقدام را از مهمترین مشکلات عنوان کرد.

همچنین در این نشست، در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالأخص ماده ۵۶ این قانون بحث و تبادل نظر شد.

خبر؛مریم سعادت راد

انتهای پیام/