در پیامی مطرح شد؛

دعوت از هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی پیامی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی پیامی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حق طلب، عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام؛ باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

اما به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین؛ امروز جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می‌رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

اینجانب با گرامیداشت روز بزرگ و سرنوشت‌ساز جهانی قدس و یاد شهیدان راه آزادی قدس شریف ضمن دعوت از مردم شریف استان، به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه؛ اصحاب دانایی و روشنایی‌ با اراده‌ای راسخ و حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود را از دشمنان ظالم نشان دهند و بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

انتهای پیام/