مدیر کل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

رسانه‌ها کلید تحقق شعار سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها به‌ عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند،در جامعه گفت:رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال هستند.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد روز شنبه در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان در سال جاری اظهار داشت:سال گذشته هفت جلسه شورای اطلاع‌رسانی در استان تشکیل شد.

وی به اهمیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی نقشی محوری در فرهنگ‌سازی،آگاه‌سازی و ترغیب جامعه به مشارکت‌جویی در عرصه توسعه اقتصادی کشور دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:رسانه‌ها ظرفیت‌های تبلیغاتی هستند که می‌توانند از طریق فرهنگ‌سازی صحیح و مشارکت عمومی، انگیزه جمعی را در میان مردم برای حضور و مشارکت در تولید ایجاد کنند.

وی به نقش رسانه‌ها به‌ عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند، که در بسیاری از امور جامعه، به خصوص تحقق شعار سال نقش بسزا و مهمی را ایفا می‌کنند اشاره و بیان کرد: رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره بر بلندای حضور در ایام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: ۷۰ رسانه ۴۵۰ اثر به این جشنواره ارسال کردند و آیین اختتامیه این جشنواره قبل از برگزاری مرحله دوم این انتخابات در استان با حضور اعضای این شورا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/