روحیه ورزشی جامعه ایثارگر تقویت شود

حجت الاسلام هاشمی گفت: با بهره مندی از ظرفیت هیئت انجمن های ورزشی استان می توان در جهت تقویت روحیه ورزشی جامعه ایثارگر اقدامات مؤثری انجام داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حجت الاسلام دکتر” هبت اله هاشمی” امروز در دیدار با اعضای هیئت انجمن های ورزشی استان لرستان اظهارداشت: جامعه ایثارگری ما در بیرون مورد هجمه های مختلف و در درون مشکلات خود را دارد.

وی افزود: اداره بنیاد شهید محراب تمام ادارات است، اگر این محراب خراب شود، دردیگر جاها نیز درست کار نمی شود.

حجت الاسلام دکتر هاشمی به بیکاری فرزندان خانواده ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد:بیکاری فرزندان ایثارگر نشانه ضعف ما بوده و نشان می دهد آنطور که باید در این مجموعه کار نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه به ظرفیت هیئت انجمن های ورزشی استان لرستان اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت در جهت تقویت روحیه ورزشی بین جامعه هدف استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت کارشناس ورزشی در واحد فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، عنوان کرد: مجموعه هیئت انجمن های ورزشی استان با همکاری کارشناس ورزشی در واحد فرهنگی می توانند برنامه های مدون ورزشی برای جامعه ایثارگر و خانواده های آنان طراحی نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به حمایت از برنامه های ورزشی ویژه جامعه ایثارگر خاطرنشان کرد: هر اقدامی که انجام می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/