مدیر عامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد خبر داد؛

ساماندهی خودروهای سیار فروش میوه در خرم‌آباد

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد از ساماندهی خودروهای فروش میوه در این شهر خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،مهرداد سیاهپور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:به منظور ساماندهی، پیشگیری از ترافیک شهری و عرضه میوه و تره بار با قیمت و کیفیت مناسب، سه‌ بازارچه محلی عرضه مستقیم در سطح شهر خرم آباد پیش بینی شده است.

وی افزود: اولین بازارچه عرضه میوه و تره بار در بلوار بهشت و روبروی آرامستان خضر راه اندازی و حدود ۱۰۰ خودروی سیار عرضه میوه و تره بار در این منطقه ساماندهی شده است.

سیاهپور گفت:استقرار پراکنده و نامنظم خودروهای میوه در نقاط مختلف شهر، مسبب مشکلات متعددی همچون آلودگی معابر و گذرگاه ها و انباشت زباله های به جامانده از فروش میوه و تره بار خودروهای حامل و ایجاد سد معبر و ترافیک می شد و امکان نظارت مستقیمی بر قیمت ها نیز وجود نداشت.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری خرم آباد بیان کرد: همچنین مقدمات ایجاد ۲ بازارچه دیگر در بلوار ولایت، جنب میدان اسب سواری و خیابان آبشار طلایی جنب استخر صدف به منظور ساماندهی خودروهای سیار عرضه میوه و تره بار این مناطق در دست انجام است.

سیاهپور در خصوص گلخانه های عرضه گل های آپارتمانی و تزیینی واقع در بلوار شهید شفیع پور عنوان کرد: این گلخانه ها نیز به دلیل بار ترافیکی این منطقه و تجمع خودروها برای خریداری، جمع آوری و به باغ کشاورزی در خیابان ساحلی منتقل خواهند شد.

وی در خصوص عرضه میوه تنظیم بازاری ویژه شب عید در سطح شهر افزود:با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان بنا است غرفه هایی در جنب مصلی الغدیر، میدان کیو جنب پارک شهر نت و میدان شقایق جلوی کارخانه آرد ایجاد شود تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را به قیمت مناسب از این غرفه ها خریداری کنند.

انتهای پیام/