شادی لرستانی ها در حمایت از پیروزی مقاومت فلسطین+تصاویر

همزمان با عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در سرزمین اشغالی،تجمع و جشن مردمی در حمایت از پیروزی مردم فلسطین در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از مهر،شامگاه امروز شنبه،جمعی از مردم خرم‌آباد با حضور در خیابان انقلاب ضمن اعلام حمایت از عملیات گستردهٔ نیروهای مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به این پیروزی تاریخی مقاومت،ابراز خوشحالی و شادی داشتند.

مردم خرم‌آباد در پی عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی خود را از این موفقیت بزرگ نیروهای مقاومت نشان دادند.

در خیابان انقلاب خرم‌آباد، مردم با راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و برپایی موکب،خوشحالی خود را از موفقیت رزمندگان مقاومت فلسطینی در اجرای عملیات «طوفان الاقصی» به نمایش گذاشتند.

مردم با نوای «الله‌اکبر» و به صدا در آوردن بوق خودروهای خود در سطح خیابان‌های خرم‌آباد و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و فلسطین از رزمندگان مقاومت فلسطین حمایت کردند.

گفتنی است،جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه از صبح امروز اقدام به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست نشین کردند و هم‌زمان پیشروی به عمق سرزمین‌های اشغالی را آغاز کردند.


انتهای پیام/