طی مراسمی؛

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ورزش و جوانان لرستان منصوب شد

طی مراسمی،"وحید والی زاده مرادی" به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

به گزارش همای سعادت، سرهنگ صارمیان،مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با صدور حکمی” وحید والیزاده مرادی” را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشترِاداره کل ورزش و جوانان استان منصوب کرد.

همچنین “والی زاده مرادی” در آیینی با حضورفرماندهان سپاه استان به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان لرستان معارفه شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل ورزش و جوانان لرستان اظهارکرد:ورزش یکی از ابزارهای مهم در راستای سلامت روح و جسم و موثر در زمینه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و گرایش آنان به سمت موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی است.

وحید والی زاده مرادی افزود:ورزش موجب انگیزه بخشی وتعیین هدف معین برای جوانان می شود و باید بدانند که قهرمانی موقتی و اخلاق و روحیه وصفات و سجایای پهلوانی همیشه ماندگار و نام نیک را به دنبال دارد.

وی یادآورشد: بسیج نیروی مردمی است که همواره برای دفاع از فرهنگ و اعتقادات مردم در صحنه حاضر است و در شرایط کنونی که هجمه دشمن به ویژه در حوزه های فرهنگی به مراتب بیشترشده وظیفه بسیج و ورزش و جوانان در دفاع از مرزهای فرهنگی بیشتر از گذشته حائز اهمیت است

انتهای پیام/