نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

لزوم مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش همای سعادت، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: جانبازان و آزادگان ابلاغ پیام نهضت انقلاب اسلامی را که برگرفته از نهضت حسینی(ع) است، دنبال کرده و می کنند.

وی با اشاره به اینکه روز شهادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، عنوان کرد: قرابت این روز به نام پاسداران نشان دهنده پیوند بین اهداف امام حسین (ع) در نهضت حسینی و پاسداران انقلاب در نهضت انقلاب اسلامی است که هر دو اهداف مشترکی را دنبال می کنند.

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه های نظامی، فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی به نحو احسن پیش می رود.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: سپاه پاسداران در دل امت جای دارد و جانبازان ایران اسلامی نیز در همان مسیر تسلیم در برابر فرامین الهی و وفاداری به حضرت عباس(ع) با صبر و شکیبایی و تحمل دردها و رنج های خود پرچم نظام اسلامی را برافراشته اند.

وی با اشاره به روز حفاظت اطلاعات و گرامیداشت یاد و خاطره عملیات والفجر هشت افزود: این عملیات یکی از برهه های مهم دفاع مقدس بود، فرهنگ برجسته حفاظت و رازداری و عمل به اصول حفاظتی سبب پیروزی در آن عملیات شد.

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به اینکه ایران اسلامی سرزمینی با منابع فراوان مادی و فرهنگی و علمی است، تاکید کرد: این سرزمین مرتبط با قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوس هند و در طول تاریخ همواره مورد طمع و تهاجم سلطه گران بوده است.

شاهرخی ادامه داد: یکی از وزرای خارجه آمریکا می گوید با سقوط پهلوی خسارت آمریکا قابل جبران نیست، ما از امکانات بسیاری در منطقه و نقطه مهمی از دنیا محروم شده ایم و رییس سازمان سیا نیز می گوید انقلاب اسلامی ایران یک واقعیت عجیب و باور نکردنی بود، ما ایران را بگونه ای ساخته بودیم که قرار بود برای همیشه در ایران بمانیم و نمی دانستیم که اینگونه ما را بیرون می کنند.

وی عنوان کرد: اینها باید برای نسل جوان بازگو شود که اگر این رژیم در ایران می ماند نتیجه ای جز تحقیر و توهین نداشت و لازم است که جوانان در این خصوص مطالعه و تحقیق نمایند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص مشارکت در انتخابات پیش رو به عنوان یکی از امور سیاسی مهم کشور افزود: امروز در این جهان شبیه ترین نظام به نظام علوی، جمهوری اسلامی است و حضور مردم در امور سیاسی و اجتماعی مهم کشور یک تکلیف شرعی تکمیل کننده ایمان به خدا و رسول وی است.

وی افزود: از همه مردم شریف و گرانقدر لرستان دعوت می کنم که در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری داشته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز که یک تکلیف شرعی است، شرکت کنند.

انتهای پیام/