مسابقات استعدادیابی دوومیدانی دختران لرستان برگزار شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: مسابقات استعدادیابی دوومیدانی دختران نونهال استان با هدف حضور قدرتمند در رقابت های کشوری برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از ایرنا،ایرج سپهوند روز دوشنبه اظهار کرد: مسابقات انتخابی دوومیدانی دختران نونهال لرستان با حضور ۱۳۰ ورزشکار در خرم‌آباد برگزار شد که ورزشکاران در هفت ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت ۴۰ ورزشکار دختر با غلبه بر رقیبان موفق به کسب عنوان های برتر و بروز استعداد خود شدند.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، حمایت کننده مالی این رقابت‌ها بود و مسابقات استعدادیابی پسران نیز امروز در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

سپهوند بیان کرد: شناسایی استعدادهای ورزش دو و میدانی این استان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های مختلف یک اولویت می باشد که در این راستا هیات دو و میدانی لرستان همواره نسبت به استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی اقدام کرده است .

وی برگزاری رقابت های استعدادیابی را زمینه ساز شناسایی و پرورش قهرمانان آینده دانست و افزود: هیات دو و میدانی لرستان توان برگزاری هرگونه میزبانی را دارد و هم اکنون در کانون توجه فدراسیون قرار دارد.

انتهای پیام/