امام جمعه پلدختر:

هیچ قدرتی نمی‌تواند روز ۲۲ بهمن را از قلب و ذهن تاریخ پاک کند

امام جمعه پلدختر گفت:۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز پیروزی حکومت الله بر طاغوت شد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این روز با عظمت را در ذهن و قلب تاریخ پاک کند.

به گزارش صدای کشکان،حجت الاسلام موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد اظهار داشت: تا به امروز ۴۵ سال از حضور باعظمت، باشکوه و با صلابت مردم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ ، پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما یک بار دیگر آماده و مهیا می‌شویم تا در روز ۲۲ بهمن۱۴۰۲ به میدان بیاییم و جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در جان ، دل و وجودمان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: همه در روز ۲۲ بهمن می‌آییم برای عظمت ایران، برای سربلندی ایران، برای سرافرازی ایران ، برای شکوه ایران ، برای فریادزدن نام ایران و اینکه اعلام کنیم ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله است یوم‌الله است و می‌آییم تا به ندای ولی‌، امام‌ و مقتدایمان لبیک بگوییم.

امام جمعه پلدختر گفت:حضور باشکوه مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه امسال مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و استکبار خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل اداره آب و فاضلاب شهرستان پلدختر افزود:در آزمون های کیفیت آب که توسط مهندسین آب و فاضلاب کشور صورت گرفته است امور آب شهرستان پلدختر با انجام آزمایشات میکروبی، کلرسنجی و کدورت سنجی آب شرب پلدختر توانستند مطلوبیت بالای ۹۸ درصدی آب شرب شهرستان پلدختر را در این آزمون‌ها کسب کنند که یک موفقیت بزرگ برای مجموعه جهادی امور آب شهرستان میباشد.

حسن مختاری منش

انتهای پیام/