ورود دادستان کوهدشت به واژگونی اتوبوس در لرستان

اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار همای سعادت در کوهدشت اظهار داشت: یکی از اهالی کوهدشت به‌صورت خانگی برای اعزام زائران به مسجد جمکران هشت اتوبوس درون‌شهری از شهرداری خرم‌آباد را اجاره کرده و این اتوبوس‌ها به کوهدشت اعزام می‌شوند. وی افزود: اتوبوس‌های حامل زائران در تاریخ ۳۱ فروردین امسال کوهدشت را به مقصد قم […]

اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار همای سعادت در کوهدشت اظهار داشت: یکی از اهالی کوهدشت به‌صورت خانگی برای اعزام زائران به مسجد جمکران هشت اتوبوس درون‌شهری از شهرداری خرم‌آباد را اجاره کرده و این اتوبوس‌ها به کوهدشت اعزام می‌شوند.

وی افزود: اتوبوس‌های حامل زائران در تاریخ ۳۱ فروردین امسال کوهدشت را به مقصد قم ترک می‌کنند و یکی از اتوبوس‌ها در محور دورود ـ خرم‌آباد دچار سانحه تصادف شده‌ است.

دادستان کوهدشت عنوان کرد: برای ما جای ابهام است که چگونه اتوبوس‌هایی که متعلق به ناوگان شهرداری خرم‌آباد بوده زائران کوهدشت را به قم اعزام کرده‌ است؟ ما برای روشن‌شدن جزئیات بیش‌تری از این حادثه مرگبار در حال پیگیری موضوع هستیم.

به گزارش همای سعادت، در شامگاه یک‌شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل زائران کوهدشت که در حال بازگشت از سفر زیارتی جمکران بود در ۵ کیلومتری خروجی دورود به‌سمت پلیس‌راه واژگون شد و این سانحه تصادف مصدومیت ۴۵نفر و فوت پنج نفر را در جاده‌های لرستان رقم زد.