وضعیت شیوع کرونا در برخی شهرستان‌ها بالا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در برخی از شهرستان‌ها وضعیت کرونا و شیوع آن بالاست که باید توجه جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود.

به گزارش همای سعادت، محمود ثمینی روز دوشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در بحث فاصله گذاری اجتماعی مردم، اصناف، بازاریان اقدامات خوبی انجام داده و قابل تقدیر است اما باید نظارت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا بیشتر شود.

 

وی گفت: برخی از صنوف پر ریسک با اولویت، اقدام به بازگشایی کرده اند که ضروری است پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان افزود: در برخی از شهرستان‌ها وضعیت کرونا و شیوع آن بالاست که باید توجه جدی شود.

 

ثمینی گفت: دستگاه‌های اداری باید مانند گذشته اقدام به فعالیت کنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم.

 

وی بیان کرد: شرایط همچنان کرونایی است و تا اعلام وضعیت سفید کامل لرستان از سوی وزارت بهداشت، باید دستورالعمل‌ها بهداشتی را رعایت کرده و فاصله گذاری‌های اجتماعی باید صورت گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به نزدیک شدن شب‌های قدر و برگزاری مراسمات مذهبی افزود: تصمیم گیری در این خصوص در ستاد استانی کرونا اتخاذ خواهد شد.

 

ثمینی ادامه داد: مشخصات اموات کرونایی استان برای جلوگیری از برگزاری هر گونه تجمع باید در اختیار فرمانداری قرار گیرد همچنین باید از اجرای مراسمات ختم جدا جلوگیری شود.

منبع مهر

انتهای پیام/