رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان:

پژوهشگران نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه های علوم مختلف نگاه ویژه ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.

به گزارش همای سعادت،مجتبی رومانی، به مناسبت هفته پژوهش ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده اند، اظهار داشت: کهن سرزمین ایران به گواه یافته های باستان شناسان، پژوهندگان و دیرینه شناسان از نخستین تمدن ها و یکی از چند تمدن شگرف با پیشینه ای به درازی حیات بشر است و در این میان استان لرستان بی تردید یکی از نخستینه های تاریخ و تمدن بشری است.

وی افزود: همین امر می طلبد که پژوهشگران در زمینه های مختلف نگاه ویژه ای به لرستان داشته باشند تا شاهد پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی باشیم.

رومانی گفت:با توجه به احیاء مجدد این شعبه در استان تمامی کوش و توان خود را بکار خواهیم برد تا ساختار پژوهشی روشمندی را در شعبه برقرار و با ایجاد محیط مناسب برای پژوهشگران، فرهیختگان و دانشگاهیان و پیگیری و تصویب طرح های پژوهی و ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران بتوانیم بخوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهیم.

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان ادامه داد: تشکیل شورای پژوهی، سامان بخشیدن به پژوهش های لرستان شناسی و تعیین اولویت های پژوهشی از اهداف شعب استانی می باشد که با تعامل با مراکز پژوهی و علمی پیگیر تحقق این اهداف می باشیم.

انتهای پیام/