کسب سه افتخار در جشنواره بین المللی «حرکت» توسط دانشگاه لرستان

انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با ارسال ۱۷ اثر در جشنواره بین‌المللی «حرکت» در سه حوزه،حائز افتخار شدند.

به گزارش همای سعادت، این دانشگاه تعداد ۱۷ اثر در حوزه‌های رقابتی شامل نشریه، انجمن برتر، انجمن آموزش محور، بخش خلاقانه، بخش ویژه و سفیر حرکت به جشنواره بین‌المللی حرکت ارسال کرد و موفق به کسب سه افتخار در حوزه رقابتی شامل انجمن دامپزشکی در حوزه آموزش محور، انجمن شیمی در حوزه نشریه و انجمن آمار در بخش خلاقانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت شد.

آیین پایانی (اختتامیه) این جشنواره معتبر نظام آموزش عالی کشور در تاریخ ۴ دی‌ماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار شد.

دانشگاه لرستان با محوریت اداره انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه به ریاست خانم رحیم زاده که زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است در این رویداد حضور فعال داشت و وزیر علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از غرفه دانشگاه لرستان بازدید کردند.

محمد حیاتی ،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت:دانشگاه لرستان یک غرفه در این رویداد مهم داشت و تعداد ۱۷ اثر از دانشگاه به جشنواره مهم بین‌المللی حرکت ارسال شد که به لطف خدا سه اثر از آثار ارسالی دانشگاه لرستان حائز رتبه شدند.

وی، تشریح کرد:رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان خانم رحیم‌زاده است و این اداره زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت:به لطف خدا در مدت این دو سال توانستیم تعداد انجمن‌ های فعال علمی دانشجویی دانشگاه لرستان را از چند انجمن محدود به تعداد ۴۵ انجمن علمی دانشجویی فعال ارتقاء و افزایش بدهیم؛ درحال حاضر، این ۴۵ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه لرستان در رشته‌های مختلف، فعالیت دارند.

پایان پیام/