رئیس کل دادگستری لرستان مطرح کرد؛

کمیته رصد ضامن سلامت و صیانت از آرای انتخاباتی لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:کمیته رصد فعالیت های انتخاباتی با هدف ایجاد سلامت و امنیت همچنین صیانت از آرا در دادگستری استان تشکیل و در حال فعالیت است.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام سعید شهواری بیست و هشتم بهمن در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان، اظهار داشت:انتخابات نماد حضور مردم و موجب قدرت ملی می‌شود.

وی افزود:قدرت جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم است و آحاد ملت سرنوشت خود را براساس قانون اساسی و مبتنی بر انتخابات تعیین می‌کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: نامزدهای انتخاباتی باید این رویداد مهم را به جشن ملی تبدیل کنند تا خاری به چشم دشمنان باشد.

حجت الاسلام شهواری تصریح کرد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، همچنین برگزاری انتخابات در کمال سلامت مهم و ضروری و عوامل اجرایی باید در راستای این امر تاثیرگذار فعالیت کنند.

وی ادامه داد: حمایت از سلامت انتخابات از وظایف دادگستری لرستان است و از گذشته شعب مختلف در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شده و بسیار پایبند به صیانت آرا هستیم.

رئیس کل دادگستری لرستان اضافه کرد: کمیته رصد انتخاباتی در دادگستری تشکیل و تاکنون اقدامات خوبی در راستای امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است ، برای هیچ فردی مصونیت قضایی وجود ندارد و در صورت مشاهده و گزارش برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهواری بیان کرد: جرایم و تخلفات رصد می‌شود و نامزد های انتخاباتی مسوول ستاد انتخابات هستند و مسوولیت دارند و باید قانون را رعایت کنند.

وی افزود: با کارناوال تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی با جدیت برخورد می‌شود و انجام این کار خلاف قانون ، همچنین خرید و فروش رأی ممنوع بوده و هرگونه تخلفات جرم انگاری شده است.

انتهای پیام/