نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

یأس و نا امیدی دشمنان با حضور پر شور مردم در انتخابات

امام جمعه خرم آباد گفت:حضور در انتخابات موجب شاد کردن دل دلبستگان به نظام و انقلاب و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با بیان اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای حاکمیت اراده مردم و مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است.

وی افزود:اگر انتخابات نباشد، راه‌های انتقال مسالمت آمیز قدرت بسته می‌شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتخابات نباید موجبات اختلاف، تفرقه و تنازع‌ها در میان مردم باشد گفت: اگر کسی با سخنانش در میان مردم تشنج آفرینی کند، حرام شرعی انجام داده و نمی‌تواند به عنوان نماینده وارد مجلس شود.

نماینده ولی فقیه در استان تخلف در انتخابات چه در نتیجه آن تاثیر داشته باشد و چه نداشته باشد را خلاف قانون دانست و افزود: مجریان قانون ضمن دادن هشدار‌های اولیه باید با آنها برابر قانون برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم آباد افزود: مسئولان استانی و شهرستانی ناظر بر انتخابات، با کسانی که انتخابات را به سمت دروغگویی، تهمت، افتر، ا سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات می‌برند برخورد قاطع و قانونی کنند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه انتخابات بدون تحقیق و تنها به واسطه نسبت‌های فامیلی قومی و طایفه‌ای در پیشگاه خداوند متعال قابل قبول نیست و حجت شرعی محسوب نمی‌شود افزود: همه باید اصل مشارکت را به عنوان یک اصل اساسی و انتخاب صالح‌ترین فرد را که شرایط لازم را داشته باشد امری ضروری بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان سپس به ویژگی‌های یک نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: نماینده خوب باید حامی عدالت، نفوذ ناپذیر و مخالف تبعیض و توصیه‌های فرا قانونی باشد، و راه نفوذ فساد را در طرح‌ها و لوایح مجلس ببندد و طرفدار حقوق محرومان و مستضعفان باشد و منافع ملی و انسانی را بر منافع جزئی ترجیح دهد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه آینده را برای ایران اسلامی روشن دانست و گفت: امروز ایران اسلامی قوی و محور مقاومت، مانع اهداف شیطان بزرگ شده است و با درایت رهبری آگاه، و ملتی فداکار، دشمنان را به عقب رانده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به روز و هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مانع آسیب زدن به ملت و نظام اسلامی شده و از چنان قدرتی برخوردار هستند که بار‌ها ضربات مهلکی را به دشمنان ایران زمین وارد ساخته‌اند.

جشن‌های نیمه شعبان، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی از دیگر مباحثی بود که امام جمعه خرم‌آباد به آنها پرداخت.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد از ۵ خانواده شهید جاوید الاثر این شهرستان به نمایندگی از ۱۷۰ شهید جاوید الاثر قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/