استاندار لرستان مطرح کرد؛

آغاز برنامه ریزی برای سفر دوم رئیس جمهور به لرستان

استاندار لرستان گفت:کارشناسی و برنامه ریزی برای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان آغاز شده و امیدواریم با هماهنگی و مکاتبات لازم فصل جدیدی از کارهای در حال انجام برای استان رقم بخورد.

به گزارش همای سعادت، فرهاد زیویار نوزدهم فروردین ماه در خصوص اولویت های دولت در استان برای سال جدید اظهار داشت:کارشناسی و برنامه ریزی برای دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور به استان آغاز شده و امیدواریم با هماهنگی و مکاتبات لازم فصل جدیدی از کارهای در حال انجام برای استان رقم بخورد.

وی به اولویت های دولت در استان برای سال جدید افزود:افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه هایی که از دو سال و نیم قبل شروع شده در اولویت مسوولان دولت سیزدهم در استان است.

زیویار گفت:دولت سیزدهم توفیقات بسیار خوبی در فعال کردن پروژه های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

استاندار ابراز کرد:در شرایط موجود که نظام سلطه شدیدترین تحریم ها را علیه کشور به کار گرفته، اقدامات صورت گرفته دولت سیزدهم قابل قبول است.

وی افزود:مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به زحمت و تلاش خارج از وصف دولت و وقتی که برای پیگیری امور می گذارند،اشاره داشتند.

استاندار لرستان عنوان کرد: دولت سیزدهم توفیقات بسیار خوبی در فعال کردن پروژه های نیمه تمام در بخش های اقتصادی و عمرانی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

زیویار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی یادآور شد: سال گذشته و همچنین در ابتدای سال جدید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی کشور تاکید داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته آبستن حوادث تلخ و شیرین بسیاری بود، اضافه کرد: پارسال وقایع خوبی همچون برگزاری انتخابات و همراهی مردم با نظام و زحمت دولتمردان دولت سیزدهم در صحنه های داخلی و بین المللی برای عزت نظام را شاهد بودیم.

استاندار لرستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچنین به مساله اقتصادی اشاره داشتند که شرایط خاصی را بر کشور حاکم کرده که معلول علل داخلی و خارجی است.

زیویار با تاکید بر اینکه علل داخلی با همکاری مردم و مسوولان و بکارگیری ظرفیت های کشور قابل رفع است، تصریح کرد:‌ بعد خارجی نیز تحریم هایی که نظام سلطه بر کشور وارد کرده به جرات می توان گفت شاید هیچ کشوری تاب آوری مقاومت در مقابل این تحریم ها را نداشته باشد.

انتهای پیام/