بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد؛

افزایش فرصت‌های شغلی دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و جانبازان

اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران اعلام کرد:فرصت‌های شغلی دومین آزمون خاص فرزندان شهدا‌و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر افزایش یافت.

به گزارش همای سعادت، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای این آزمون در تارنمای مربوط به مجری برگزاری آن به نشانی www.hrtc.ir درج و منتشر شد.

با صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور و هماهنگی با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری هم علاوه بر ۲۹ دستگاه قبلی که در دفترچه راهنمای دومین آزمون اختصاصی به این قشر معزز آورده شده، شغل محل های خود را ارائه نمود و در این آزمون مشارکت کرد تا فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر بتوانند فرصت بیشتری برای انتخاب خود برای رقابت جهت استخدام داشته باشند.

دارندگان مقطع لیسانس با هر رشته تحصیلی حسب بند ۷ بخش هفتم(تذکرات مهم) دفترچه راهنمای این آزمون می‌توانند از این فرصت های شغلی بهره مند شوند.

همچنین برخی از دستگاه های دیگر مشارکت کننده در این آزمون که قبلا در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آورده شده اند در این اطلاعیه اصلاحات خود را درج نموده و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی می‌توانند در فرصت باقی مانده ثبت نام، در صورت نیاز نسبت به ویرایش انتخاب‌های شغلی خود اقدام نمایند.

از تغییرات مربوط در این اصلاحیه، تغییر شرایط احراز بانک ملی، تغییر شغل محل و درج شرایط اختصاصی سازمان شیلات ایران، درج شرایط اختصاصی سازمان شهرداری و دهیاری های کشور و تغییر شغل در سازمان امور مالیاتی کشور و پزشکی قانونی کشور و دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/