انتصاب رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان منصوب شد.

به گزارش همای سعادت، با حکم مهدیان معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مهندس حامد روحانی به عنوان «رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان» منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای مهندس حامد روحانی

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در امور اجرایی و بازسازی کشور به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از همه امکانات موجود و با همکاری بنیاد مسکن استان های معین و با رعایت کلیه ضوابط و مقررات در امر خدمت رسانی به مردم سیل زده موفق و موید باشید.

 

سوابق تحصیلی مهندس حامد روحانی: کارشناس عمران،کارشناس ارشد بازسازی پس از سوانح است.

 

سوابق شغلی: مدیر دفتر بازسازی مساجد و اماکن عمومی بنیادمسکن کشور،نماینده دفتر بازسازی در ستاد هماهنگی بازسازی زلزله کرمانشاه،نماینده دفتر بازسازی در ستاد هماهنگی بازسازی سیل استان خوزستان،ناظر عالی دفتر بازسازی در ستاد بازسازی سیل استان ایلام ،ناظر عالی دفتر بازسازی در ستاد بازسازی سیل آذر بایجان شرقی و غربی،ناظر عالی دفتر بازسازی در ستاد بازسازی سیل استان گیلان،معاون ستاد بازسازی مساجد در زلزله استان بوشهر،ناظر عالی دفتر بازسازی مساجد در ستاد بازسازی مساجد زلزله اهر و هریس،مدرس دوره های تخصصی بازسازی از جمله :ارزیابی پس از سانحه،آوار برداری،مدیریت بحران ،روش های جبران خسارت پس از سانحه را در کارنامه خود دارد.

 

لازم به ذکر است ،وی در حال حاضر رییس گروه برنامه ریزی بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور می باشد.

گفتنی است، رضاخواجه ای رئیس سابق  ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان به سمت مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان منصوب شد.‍