مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده است.

به گزارش همای سعادت،علی محمدی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی، افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد و شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوزهای قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

انتهای پیام/