توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس منطقه ماسور خرم آباد+تصاویر

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس منطقه ماسور خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت،رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان با حضور در این مدارس ضمن بررسی مسائل و گفتگو با معلمان، دانش آموزان و مدیران مدارس، تجهیزات ورزشی بین آنان برحسب نیاز مدرسه توزیع کردند.

این تجهیزات شامل توپ و تور فوتبال و فوتسال،توپ و تور والیبال، راکت بدمینتون، طناب،حلقه های لاغری(هولاهوپ) و …. بود که در اختیار دبیرستان ولایت فقیه دبستان شهدای ماسور،دبیرستان شهید باهنر، دبستان شهید رحیمی و مدرسه اخوان کریمی قرار گرفت.

در این بازدیدها، مدیران و دانش آموزان برخی مشکلات مدارس خود را به مدیرکل انتقال دادند که با پیگیری مدیرکل، یک کلاس هوشمند برای دبیرستان ولایت فقیه و میز و صندلی معلم برای مدرسه شهدای ماسور، سیستم رایانه و دو کلاس هوشمند برای مدرسه اخوان کریمی و برخی اقلام مثل کیت های آموزشی اختصاص یافت.

مدیرکل اموزش و پرورش لرستان با حضور در جمع مردم این منطقه گزارشی از این فعالیت را ارایه و تاکید کرد: در صورت مهیا شدن یک زمین درون فضاهای مدرسه ای یک زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی در این منطقه احداث خواهد شد.

گفتنی است،دریکی از جلسات تفسیر قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد ماسور با حضورحجت الاسلام والمسلمین شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد،اهالی این منطقه از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخواست تجهیزات ورزشی برای دانش آموزان در مدارس را داشتند، که با پیگیری مدیرکل این مدارس تجهیز شدند.

انتهای پیام/