مدیر کل کانون لرستان:

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از رویکردهای مهم کانون لرستان است

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از رویکردهای کانون در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت، امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با همکاری حوزه هنری لرستان و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان،آیین رونمایی از کتاب‌های شعر کودک «مهمان کوچه» گردآوری و تدوین اسماعیل اله‌دادی و «مامان من باباست» به قلم نسترن حاتمی رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل آمد.

حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است

رضا داوری،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه حوزه هنری به دلیل نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان گفت:علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در لرستان وجود دارد،حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگان این عرصه در لرستان ناشناخته مانده‌اند،افزود: برگزاری این گونه جلسات کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند.

حمایت از آثار نویسندگان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از رویکردهای کانون در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

وی افزود:امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.

در این مراسم از کتاب‌های شعر کودک «مهمان کوچه» و «مامان من باباست» رونمایی شد

انتهای پیام/