حساسیت مردم نسبت به کرونا باید افزایش یابد

بخشدار معمولان پلدختر گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا حساسیت مردم نسبت به این بیماری باید افزایش یابد.

 

 

 

 

 

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنادرپلدختر،

سید حبیب الله موسوی روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت با محوریت کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: پیشنهاد می شود از طریق رسانه ، مصاحبه ها و شبکه بهداشت و درمان به عنوان  خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حساسیت مردم نسبت به این موضوع افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان پلدختر نباید زحمات ۲ ماهه مسئولان را زیر سوال ببرد لذا باید از زحمات تمام ارگان هایی که در این رابطه تلاش کرده اند مانند شبکه بهداشت و درمان ، سپاه ، شهرداری و حتی شوراها و دهیاران تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

 

به گفته وی باید به مردم اطلاع رسانی ،فرهنگ سازی و به آنان القا شود که چون دارو ، درمان و واکسنی برای ویروس کرونا کشف نشده ، شیوع آن ادامه دارد و همچنان باید جدی تر نسبت به این موضوع برخورد کنند .

 

وی افزود: تصمیم های کلی و موثر توسط دستگاه های متولی مانند خودداری از برگزاری مجالس و محافل عمومی مانند مجالس عزا و عروسی به پشتوانه دستگاه قضا گرفته شود و با افراد خاطی برخورد لازم صورت گیرد تا این تصور که کرونا به پایان رسیده در بین مردم از بین برود.‍