حضور ۱۲۰ استاد در طرح «ضیافت اندیشه» دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از حضور ۱۲۰ نفر از اساتید عضو هیئت علمی این دانشگاه در طرح «ضیافت اندیشه» خبر داد.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی،در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دوره‌ معرفت‌افزایی اساتید دانشگاه‌ها تحت عنوان «ضیافت اندیشه» از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

وی از برگزاری دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مدت سه روز و طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ خردادماه خبر داد و افزود: در این دوره شاهد حضور چشمگیر اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان بودیم به شکلی که ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی در این دوره شرکت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه طرح« ضیافت اندیشه»اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مشارکت معاونت‌های آموزشی و توسعه این دانشگاه برگزار شد،اضافه کرد:این دوره با سرفصل‌های سیاست خارجه جمهوری اسلامی، تمدن اسلام و تمدن غرب معنویت دینی و معنویت سکولار با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:منتخبان در طرح ضیافت اندیشه علوم پزشکی استان در بخش فرهنگی این طرح که تیرماه امسال به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/