خبرنگاران با قلم توانای خود از سیاست های کلان دولت حمایت کنند

استاندار لرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: انتظار داریم اهل رسانه با نهایت تلاش و کوشش در برگزاری انتخاباتی مطلوب زمینه حضور و مشارکت حداکثری جامعه را فراهم و همچون گذشته از سیاست‌های کلان دولت با قلم خود حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،سید موسی خادمی بمناسبت روز خبرنگار با حضور در برنامه زنده در شبکه ی مجازی از خبرنگاران بعنوان طلیعه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخش جامعه یاد کرد و از تلاش و ممارست آنان در تعالی فرهنگ جامعه تجلیل کرد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره خبرنگاران لرستانی همچون محمود صارمی ، ابراهیم امرایی و محسن سپهوند را گرامی داشت و با اشاره به جایگاه رفیع خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان طلیعه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه،افزود:استان لرستان همچون سایر استانها با مشکلات مختلفی مواجه است که انتظار داریم با کمک ،همراهی و همکاری این مجموعه ی متعهد و دلسوز بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

استاندار لرستات ،با تقدیر از تلاش و همراهی اصحاب رسانه در جریان انتخابات اسفند ۹۸، گفت خوشبختانه انتخابات استان لرستان در تمام مراحل اجرایی با همکاری اهل رسانه در کمال سلامت برگزار شد که جا دارد از همه خبرنگاران ، اهل رسانه و خصوصا صدا و سیمای مرکز لرستان تقدیر کنیم.

دکتر خادمی با اشاره به معضل بیکاری و وضعیت اشتغال در استان از خبرنگاران خواست تا با معرفی ظرفیت های خوب استان، نسبت به تشویق و جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در لرستان اقدام کنند.

استاندار لرستان در ادامه به وضعیت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت : با فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز ماه مهر اطلاع رسانی و مشارکت خبرنگاران در مبارزه با این ویروس منحوس به صورت حداکثری انجام پذیرد.

دکتر خادمی در پایان به مشکلات به مناطق سیل‌زده استان لرستان اشاره کرد و نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی و پیگیری تخصیص کمک های مربوطه بسیار موثر و پر اهمیت خواند.
انتهای پیام/