خدمت رسانی ۲هزار و ۵۸۳ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان/ رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: دو هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت رسانی به مناطق محروم هستند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، امروز جلسه مجمع جهادگران و کارگروه های تخصصی جهادی استان لرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مسئول بسیج سازندگی لرستان، مسئول حرکتهای جهادی بسیج سازندگی و  و اعضای مجمع برگزار شد.

احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی لرستان در این جلسه هم‌اندیشی کارگرو‌های تخصصی بسیج سازندگی با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، گفت: بسیج سازندگی لرستان در سطح استان به‌ ویژه روستاها با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان همواره پای کار بوده است.

وی با بیان اینکه احداث مسکن، کانال آب بر کشاورزی و آب شرب نیز از اهم پروژه های بسیج سازندگی است، بیان کرد: ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف سازماندهی کردیم که در عرصه ‌های مختلف مشغول به خدمت رسانی به مناطق محروم هستند.

جهانبخش خاطر نشان کرد: ۷۰۷ صندوق قرص الحسنه خانگی، مردمی و مستقل داریم که به ارائه تسهیلات اشتغال در سطح استان می پردازند.  

وی با بیان اینکه ۱۲ کارگروه اصلی در بسیج سازندگی داریم، گفت: مسئولان کارگروه‌ها امروز در این جلسه حضور دارند تا مسائل  پیش روی کارگروه‌ها را مطرح کنند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به تشکیل قرارگاههای جهادی در سطح استان اظهار داشت: برای ساخت قرارگاه‌های جهادی شهرستانی از طریق فرمانداری‌ها و راه و شهرسازی زمین برای آنها در نظر گرفته می‌شود و بنا شده از طریق بسیج سازندگی هزینه ساخت قرارگاه‌های جهادی را متقبل شوند و استان‌هایی که تا قبل از مهر ماه زمین‌ها را مشخص کند، اولویت ساخت و اولویت تجهیز دارد.

انتهای پیام/