امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد

ضرورت برنامه ریزی مسئولان برای تحقق شعار سال و مشارکت اقتصادی مردم

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند،بر ضرورت برنامه ریزی مسئولان برای تحقق شعار سال و مشارکت اقتصادی مردم تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر بیان کرد: تجمع‌های گسترده و شرکت مردم در آیین‌های شب های قدر و جلسات قرآن و برگزاری باعظمت نماز عید فطر نشانه دین‌داری ملت است.

وی با اشاره به اینکه برخی بدخواهان از دین گریزی مردم سخن می گویند، اظهار کرد: این تجمعات گسترده و نماز شکوهمند عید فطر با امامت رهبر معظم انقلاب در کجای دنیا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: ماه محرم نیز با حضور نوجوان و جوانان نشانگر تدین مردم است و ملت ایران اسلامی آموزه های دینی را از اعماق وجود قبول دارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به شعار سال بیان کرد: شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند و رهبر معظم انقلاب چند سال است که مسائل اقتصادی را محور قرار داده و برای تحقق شعار سال که راه نجات از مشکلات و تنگناهای اقتصادی است مسئولان و مردم وظیفه ای دارند.

حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: مسئولان برای تحقق شعار سال باید جهش در برنامه ریزی داشته باشند که زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: رشد در حوزه کشاورزی نیازمند رفع موانع و برنامه ریزی دقیق است تا بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی همچنین بر ضرورت اولویت بندی برنامه ریزی های مسوولان تاکید کرد و گفت:برای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال و تسهیل در تخصیص منابع بانکی و صدور مجوزها اقدام شود تا با فراهم شدن زمینه های مورد نیاز بخش خصوصی در این عرصه امکان پذیر شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: در مواردی ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه مشاهده می شود که دشمن می خواهد این سنگر را بشکند و در نهایت به آن نیز اکتفا نخواهد کرد.

وی افزود: آنان که دیندار و متدین هستند بر دستور دین مقید هستند و آنان که پایبند به دین نیستند باید بداند که قانون کشور در اولویت قرار دارد و باید آن را رعایت کرد تا هرج و مرج ایجاد نشود.

انتهای پیام/