معاون سپاه لرستان مطرح کرد:

ضرورت تقویت فعالیت‌های اوقات فراغت مساجد

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تقویت فعالیت‌های اوقات فراغت مساجد ضروری است.

به گزارش همای سعادت، حجت‌الاسلام مهدوی،در این مراسم، اظهار داشت: فعالیت‌های اوقات فراغت باید با همکاری ارکان مسجد برگزار شود.

وی افزود: در این راستا فعالیت‌های اوقات فراغت سپاه با فعالیت‌های کانون‌های مساجد برای تقویت برنامه‌های اوقات فراغت مساجد هماهنگ و همسو خواهد شد.

معاون تعلیم‌وتربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باید با برنامه‌ریزی مناسب اجرایی شود.

حجت‌الاسلام مهدوی، تصریح کرد: متولیان طرح اوقات فراغت در راستای رشد شخصیتی جوانان و تقویت روحیه کار جمعی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت باید هدفمند باشد و پایان این طرح فعالیت‌ها ارزیابی شود.

معاون تعلیم‌وتربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: مسئولان در طرح اوقات فراغت باید در راستای رشد شخصیتی، علمی و بصیرتی جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی خطاب به نوجوانان و جوانان عنوان کرد: جوانان و نوجوانان قدر فرصت کوتاه جوانی را بدانند و با برنامه‌ریزی استعدادها و توانایی‌های جوانی را مدیریت کنند.

ابراهیمی معاون اجتماعی استاندار لرستان هم در این مراسم با تأکید بر ضرورت فعالیت‌های مسجد محور، اظهار داشت: نوجوانان باید فرصت جوانی را غنیمت شمرده و برای خودسازی تلاش کنند.

بنابراین گزارش، در این مراسم از مدیران کانون‌های فعال در طرح اوقات فراغت ۱۴۰۳ تجلیل شد.