مرکز مشاوره رایگان حقوقی و قضایی امام رضا(ع) ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی لرستان افتتاح شد

مرکز مشاوره رایگان حقوقی و قضایی امام رضا(ع) ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی لرستان، با حضور فرماندار خرم‌آباد و جمعی از مسئولان استانی، افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در این مراسم عبدالعلی حیدری، جانشین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اظهار کرد: هدف از تشکیل این مرکز مشاوره کمک به قشر کارگران است.

وی ادامه داد: اداره معاضدت قضایی فقط مشاوره ارائه می‌دهد و ما برآن شدیم که مرکزی تشکیل دهیم که در زمینه دادخواست و لایحه نویسی نیز کمک و راهنمایی کند، با این کار کوچک از این قشر زحمتکش تقدیر و تشکری کرده باشیم.

حیدری افزود: ما سعی می‌کنیم مشاوره حقوقی و قضایی مرتبط با جامعه کار و تولید را  به  کارگران یا کارفرما ارائه کنیم .

جانشین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز کارگران می‌توانند با حضور در آن مشکلات قضایی خود را با مشاوران مطرح کرده و بهترین راه و تصمیم را انتخاب و اتخاذ کنند.

وی عنوان کرد: این مرکز هر روز عصر آماده پاسخگویی به کارگران و کارفرمایان استان خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه این مرکز هر روز عصر پذیرای جامعه کارگری و کارفرمایی جهت ارائه مشاوره حقوقی و قضایی است، افزود: در این مرکز علاوه‌ بر مشاوره حقوقی به کارگران و خانواده آنها در زمینه تنظیم دادخواست و لایحه حقوقی کمک خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: مرکز مشاوره رایگان حقوقی و قضایی جهادی امام رضا(ع) با کمک اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند جهت هماهنگی و دریافت خدمات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۷۱۰۰۲۳۹ تماس بگیرند.
ایسنا

انتهای پیام/