مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرهای استان اعلام کرد.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام احمدرضا غلامی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در تمام شهرهای استان آغاز خواهد شد که در خرم‌آباد میدان شهدا شروع و پس از طی کردن خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب و خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: همچنین راهپیمایی این روز در بروجرد از میدان رازان، میدان شهدا تا میدان تختی خواهد بود و در دورود نیز از میدان فرمانداری تا میدان ولایت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: این راهپیمایی در ازنا از میدان شهید صادقی تا میدان ولیعصر، الیگودرز از میدان آزادی، چهارراه شهرداری تا میدان امام خمینی (ره) و پلدختر در مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، خیابان شهید سلیمانی و خیابان هفتم تیر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: راهپیمایی مردم کوهدشت در مسیر مسجد صاحب الزمان (عج)، میدان شهدا و چهارراه الله اکبر، سلسله میدان امام خمینی (ره)، خیابان آیت الله بروجردی، خیابان کهمان تا میدان عاشورا و دلفان از میدان بعثت، خیابان امام خمینی (ره) و میدان امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در چگنی از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ولیعصر است ، همچنین در رومشکان از مسجد امیرالمونین (ع)، میدان امام (ره) آغاز و تا مقابل آموزش و پرورش ادامه دارد و در معمولان نیز از مصلی نمازجمعه، بلوار امام (ره) آغاز و تا سه راه فرمانداری ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم آباد، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و در سایر شهرستان ها ائمه جمعه می باشد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان و فرهنگیان و جوانان ولایی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در صورت مساعد بودن هوا، نماز ظهر و عصر در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی همچنین درخصوص برنامه‌های برگزار شده در دهه مبارک فجر در استان، گفت: این ایام سه هزار و ۵۰۰ برنامه شاخص در سراسر استان، چهار هزار و ۵۰۰ برنامه در مدارس و ۱۰۰ برنامه شاخص نیز با محوریت روستاها برگزار شد.

انتهای پیام/