در سال ۱۴۰۲ رقم خورد؛

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به «راهیان نور و پیشرفت»

قریب به ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد.طی این سال‌ها ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

به گزارش همای سعادت یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم کنار زدن این فضا و اعتلای بصیرت افزایی دانش‌آموزان و دانشجویان، فرهنگیان ‌درقالب برگزاری اردوهای«راهیان نور و پیشرفت» است که در جریان آن علاوه بر بازدید از مناطق جنگی از  دست‌آوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران  بازدید بعمل می آید. 

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است اما در فضای روایت هیچ‌‌گاه آن طور که باید این دست‌آوردها بازنمایی نشده است.

درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش لرستان با پیگیری و تلاش های شبانه روزی اقدام به برگزاری«راهیان نور و پیشرفت»برای فرهنگیان عزیز کرده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بوده ازطرفی تلاش‌ها ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردوها  واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

ضمن تبریک کسب این موفقیت به مدیرکل محترم وکلیه همکاران عزیز
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ونیز لطف شهدای گرانقدرمان ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم .

بسیج اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان

انتهای پیام/