مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

۲۳عنوان برنامه همزمان با هفته جوان برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:۲۳ عنوان برنامه مختلف ورزشی،فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته جوان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،آرش قیاسیان در گفتگو با سفیرافلاک، با اشاره به ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اظهارداشت: از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند به عنوان” هفته جوان” نامگذاری شده که در لرستان بالغ‌ بر ۲۳ عنوان برنامه مختلف اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، نشست‌های ویژه تخصصی جوانان، همایش اشتغال و کارآفرینی، دیدار جمعی از جوانان با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، راه‌اندازی یک اتوبوس جهت ارائه خدمات مشاوره به جوانان، بازدید جوانان از مراکز علمی، برگزاری گلریزان با هدف آزادی زندانیان جوان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تجلیل جوانان خبرداد و گفت: همزمان با این ایام از جوانان برتر و موفق در بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد و این جوانان به عنوان جوانان موفق معرفی می‌شوند.

قیاسیان با اشاره به اینکه ۱۵ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در استان فعالیت دارند،عنوان کرد: این مراکز مشاوره در طول سال به افراد زیادی که نیاز به مشاوره دارند، خدماتی را ارائه می‌دهد و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹۰۰ جلسه مشاوره ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که چهار مرکز مشاوره دیگر هم به مراکز مشاوره اضافه شود تا بتوانند خدمات بیشتری را ارائه دهند و جوانان از این مراکز برای مشاوره بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/