ظرف یک سال رخ داد؛

۲ برابر شدن مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان گفت: تعداد مشتریان بانک در استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۸ هزار نفر بوده که در سال ۱۴۰۲ به این تعداد ۴۷هزار نفر اضافه شده است.

به گزارش همای سعادت، «ولی ساجدی» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:این بانک در راستای ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به مشتریان، ۱۴ شعبه فعال در سطح استان دارد که با تلاش پرسنل زحمت‌کش این استان در حال حاضر منابع بانک در استان حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال است که ۵۷ درصد رشد را در سال ۱۴۰۲ تجربه کرده است.

وی تصریح کرد:از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون تعداد ۸۴ هزار فقره حساب جدید در لرستان افتتاح شده که از این تعداد افتتاح ۳۶هزار حساب به‌ صورت آنلاین و غیرحضوری انجام شده است.

ساجدی همچنین افزود: تعداد مشتریان بانک در لرستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۸هزار نفر بوده که در سال ۱۴۰۲ به این تعداد ۴۷هزار نفر اضافه شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان خاطرنشان ساخت: تعداد کل وام‌های پرداخت شده در سال جاری معادل ۶۱ هزار فقره به ارزش ۴۵هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال است که سهم پرداخت وام‌های تکلیفی استان لرستان از این تعداد ۲۵۰۰ فقره به ارزش ۲۵۸۵ میلیارد ریال است.

ساجدی همچنین بیان کرد: در راستای سهولت انجام امور مشتریان و بهره‌مندی از خدمات الکترونیک بانک، تعداد ۴۰هزار فقره وام به‌صورت غیرحضوری به حساب مشتریان در سطح استان لرستان واریز شده است.

وی همچنین اظهار داشت:در خصوص نسبت مطالبات به تسهیلات مدیریت شعب بانک در استان، این نسبت معادل ۰.۳۵ (سی و پنج صدم) درصد در سال ۱۴۰۲ بوده است.

ساجدی در پایان تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به تهیه ۲۰ فقره دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط و تحویل آن به مدیریت علوم پزشکی استان لرستان، دریافت مجوز جهت ساخت خانه بهداشت در شهرستان نورآباد و همچنین برگزاری مراسم ضیافت قرض‌ الحسنه و تهیه و توزیع غذای گرم در بین کودکان تحت پوشش بهزیستی استان لرستان اقدام کرده است.

انتهای پیام/