اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در لرستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، زمان و مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهر‌های مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله حیات‌الغیب اظهار کرد:راهپیمایی روز قدس در خرم آباد ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز می شود، در پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه انجام می شود ،افزود:همچنین این مراسم در دورود ساعت ۱۰:۳۰دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد:راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ آغاز می شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی،خیابان امام(ره) به سمت مصلا می باشد و همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلا حرکت می کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می شود.

وی بیان کرد: این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ آغاز می شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت:این مراسم در رومشکان و معمولان از ساعت ۱۱ آغاز می شود و به ترتیب در مزار شهید گمنام،میدان امام (ره)،مصلای نماز جمعه،سه راه فرمانداری،خیابان امام (ره) و به سمت مصلی انجام می شود.

وی بیان کرد: مراسم روز قدس در شهرستان چگنی، از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در خیابان بسیج، خیابان امام(ره)، مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/