افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس تاکید کرد.

‍ به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی در جلسه کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس این اداره کل که با حضور معاونین فرهنگی و هنری، مسئولین و کارشناسان ستادی اداره کل برگزار شد، گفت: تقویت تعاملات فرهنگی و هنری با سایر دستگاه های اجرایی استان در موضوع ایثار و شهادت و افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس از مهمترین اهداف ما در سال جاری خواهد بود.

وی ،افزود: چاپ کتاب و حمایت از ناشران و نویسندگانی که در این حوزه فعالیت دارند می تواند موجب تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: مزین کردن فضاهای تخصصی فرهنگی و هنری به نام شهدای این عرصه، ادای احترام به جانفشانی های شهدا و تکریم خانواده های آنان است که در این راستا سالن جلسات اداره کل به نام “شهید حیدریان” نامگذاری شد.
 

فتایی در پایان تاکید کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان همواره پایبندی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا را در قالب آثار خود به نمایش گذاشته اند و لازم است بانک اطلاعاتی تولیدات این حوزه تهیه شود.
اتتهای پیام /