برگزاری جلسات بصیرت افزایی جوانان با محوریت جهاد تبیین و تنویر افکار عمومی در لرستان

مولایی از برگزاری جلسات بصیرت افزایی جوانان با محوریت جهاد تبیین و تنویر افکار عمومی توسط معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، شهاب مولایی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان،اظهار داشت: با هدف تنویر افکار عمومی نسل جوان و تبیین عمق اتفاقات اخیر کشور و بصیرت افزایی و تحقق کرسی های آزاد اندیشی و تحکیم بنیان های جهاد تبیین، سلسله جلسات گفت و شنود با جوانان با عنوان” کاوش روز” در استان لرستان طرح‌ریزی شده و در حال اجراست.

وی افزود: تا کنون بیش از ۲۰ جلسه با محوریت دانشجویان، دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی، اعضای جوان عضو جمعیت هلال احمر، هیات های ورزشی، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار شده است.

مولایی با بیان اینکه مهم ترین شرط برگزاری این جلسات، رعایت ادب و نزاکت و اخلاق و بیان دیدگاهها در قالبی کاملا متین و اصولی است، اظهار کرد: به اداره کنندگان جلسات تاکید شده است تا با سعه صدر، بدون بروز جهت گیری از پیش تعیین شده، به صحبت های جوانان گوش فرا دهند و در مقابل به جوانان حاضر در جلسات هم توصیه شده است تا با رعایت اصول اخلاقی و با هدف کسب اطلاعات مورد نیاز به ارائه نقطه نظرات خود بپردازند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه جوان باید شنیده و باور شود و به رسمیت شناخته شود تصریح کرد: بدون شک برگزاری جلسات گفتمانی با نسل جوان در هویت آفرینی، بصیرت افزایی و ارتقا سرمایه اجتماعی این قشر جامعه راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/