تخفیف ۲۵ درصدی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت:پرسنل اوژانس لرستان از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،ظهر امروز تفاهم نامه جهاد دانشگاهی و اوژانس پیش بیمارستانی لرستان در راستای تخفیفات ارائه خدمات سلول‌های بنیادی خون بندناف به کادر اوژانس استان امضا شد.

براساس،در این تفاهم‌نامه پرسنل اوژانس لرستان از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

فرامرزیان،رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار با اشاره به عملکرد خوب اوژانس لرستان در سنوات اخیر گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با اوژانس و فوریت‌های پزشکی زمینه همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و اوژانس لرستان وجود دارد که در قالب یک تفاهم‌نامه کلی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی کشور و اوژانس گفت: در این راستا کادر اوژانس از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

فرامرزیان به اشاره به مقوله جهاد تبیین و ضرورت اطلاع رسانی خدمات به مردم اظهار کرد: در این راستا رسانه‌های جهاددانشگاهی استان با مجموعه مدیریتی اوژانس لرستان تعامل بیشتری خواهند داشت.

در این دیدار، فرامرزیان اجرای طرح‌های پژوهشی متناسب با سرفصل‌های اوژانس را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی با اوژانس لرستان برشمرد.

انتهای پیام/