به صدا در آمدن سوت قطار گردشگری لرستان بعد از ۱۵ ماه وقفه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از به صدا در آمدن سوت قطار گردشگری لرستان بعد از ۱۵ ماه وقفه خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عطا حسن‌پور امروز شنبه ۳۰ مهرماه با اعلام این خبر گفت:با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت شرکت راه‌آهن، قطار گردشگری لرستان ظهر دیروز حرکت خود را پس از ۱۵ ماه تعطیلی از سر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم حرکت قطار گردشگری لرستان به صورت هفتگی انجم شود اظهار کرد:گردشگران و علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می توانند از ۱۴ توقفگاه پیش بینی شده در این مسیر استفاده کنند.

او بیان داشت: در نخستین حرکت قطار گردشگری لرستان پس از ۱۵ ماه وقفه، ۲۴۵ نفر از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه تنگ هفت لرستان از جاذبه‌های گردشگری مسیر دیدن کردند.

حسن‌پور با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌هایی از جمله موسیقی محلی، اجرای برنامه‌های سرگرمی، برگزاری بازی‌های بومی محلی و پذیرایی هر سه وعده غذایی نیز برای مسافران و گردشگران پیش بینی شده افزود: علاقه‌مندان به استفاده از قطار گردشگری لرستان می توانند با مراجعه به سایت شرکت” حامی گشت گهر” به عنوان مجری این قطار نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: همچنین بازارچه صنایع دستی بومی لرستان نیز در ایستگاه آبشار بیشه دورود برای گردشگران و علاقه‌مندان دایر شده است.

انتهای پیام/