جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از جذب و ساماندهی چهار هزار نیرو امسال در این یگان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،علی ملکی آهنگران با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر از عرصه‌های منابع طبیعی کشور محافظت می‌کنند،اظهار داشت:از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نیرو شرکتی هستند که امسال ساماندهی خواهند شد و علاوه بر این حدود ۴ هزار نفر دیگر نیز جذب و ساماندهی خواهند شد.

وی افزود:در تلاشیم برای جبران خلأ نیروی انسانی از فناوری های نوین شامل نصب دوربین ها، استفاده از ریزپرنده ها و پهبادها و هوش مصنوعی بهره ببریم.

ملکی آهنگران به رفع تصرف ۳۰ هزار هکتار از اراضی، سال گذشته اشاره کرد و افزود: با افرادی که بخواهند اراضی ملی را تغییر کاربری دهند به شدت برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در خصوص قاچاق چوب هم گفت: در این رابطه شش هزار و ۱۲۰ پرونده تشکیل و ۹۱ هزار و ۸۹۸ اصله چوب کشف شده است.

بنا به این گزارش،دیدار با مدیر حوزه علمیه استان و تشکیل جلسه با تشکل ها و خبرنگاران با هدف ترغیب مردم برای حفاظت از منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی در فصول گرم سال و همچنین بازدید از یگان حفاظت محیط زیست استان و بخش های مختلف آن از جمله برنامه های سفر سه روزه علی ملکی آهنگران به لرستان بود.

انتهای پیام/