مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان:

شهید آیت‌الله رئیسی نماد و الگوی خدمت است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان گفت:شهید آیت‌الله رئیسی نماد و الگوی خدمت است و همه باید خدمت به مردم و در راستای انجام وظیفه از ایشان الگو بگیرند.

به گزارش همای سعادت، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی در گفتگو با سفیرافلاک،اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مرد وفادار به نظام اسلامی بودند که نام شهید خدمت برای ایشان بسیار به جا است چرا که در مسیر خدمت به مردم و محرومان تلاش‌های زیادی انجام دادند.

وی افزود:آنچه سبب شد شهید آیت‌الله رئیسی محبوب دل‌ها شود و روز به روز به عزتش اضافه شود، مسئله اصلاح نفس خود بود که توانسته بود خداباوری را در خود ایجاد کرده بود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: هر کسی رابطه خود را با خدا درست کند، خدا هم رابطه او را با خلق درست می‌کند و هر روز، مصمم‌تر مسیر خود را ادامه می‌داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی نماد و الگوی خدمت است و همه باید خدمت به مردم و در راستای انجام وظیفه از ایشان الگو بگیرند.

وی بیان کرد: تاسی گرفتن از راه و روش شهید آیت‌الله رئیسی، ادامه دادن راه شهداست و باید همه ما تلاش کنیم همین مسیر خدمت را مجاهدانه ادامه دهیم.

انتهای پیام/