سفر مسئولان کشوری به بروجرد، فرصتی برای رفع مشکلات مردم/برای خدمت به مردم، از جان خود مایه خواهم گذاشت

مقصودی، از سفر مسئولان کشوری به شهرستان بروجرد، به عنوان یک فرصت نام برد و گفت: بدون توجه به حواشی، برای خدمت به مردم، از جان خود مایه خواهم گذاشت.

به گزارش همای سعادت، دکتر فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان، در جریان سفر رییس بنیاد مسکن به بروجرد، گفت: حضور دکتر نیکزاد در روستای دهگاه از توابع شهرستان بروجرد نوید بخش روزهای خوبی برای اهالی این روستا است.

وی با بیان این که هدف از سفر مسئولان، تسریع در روند پروژه ها و حل مشکلات مردم در حوزه های مرتبط است،افزود: مردم این روستا سالها است که در رنج و عذاب زندگی می کنند و سرپناه مناسب ندارند و کسی به این مشکلات توجه نکرده است.

مقصودی با بیان این که مسئولان خدمتگزار مردم هستند و رسیدگی به مشکلات آنان جزء لاینفک وظایف محوله شان است، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم، مسئولانی را که کم‌کاری در حوزه های مختلف کاری آنان موجب عقب ماندگی شهرستان بروجرد شده است، به این شهرستان خواهم آورد تا رخ در رخ با مردم سخن بگویند و خودشان با چشم ببینند چه ظلم مضاعفی به این شهرستان روا شده است.

وی ادامه داد: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این بازدید، قول‌های خوبی داد و برای عملی شدن آن پای کار خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمدن مسئولان ارشد کشوری به این شهرستان، چیز غیر متعارفی نیست که برخی ها از آن به تبلیغات نام می برند بلکه معتقدم اگر همین افراد که دنبال حواشی هستند، توان خود را صرف این می کردند که نگاه‌ها را به شهرستان بروجرد معطوف کنند، اکنون وضعیت نا مطلوب گریبانگیر این خطه نبود.

مقصودی با ابراز امیدواری از سفرهای پی در پی مسوولان کشوری به بروجرد، از این سفرها به عنوان فرصت نام برد و گفت: بدون توجه توجه به حواشی، برای مردم دیارم از جان مایه خواهم گذاشت.

لازم به ذکر است فاطمه مقصودی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از روزهای نخست شروع به کار دولت سیزدهم، با دعوت از وزرا و مسئولان ارشد در کشور، نگاه ویژه ای را در شهرستان بروجرد رقم زده است.

گفتنی است ،به دستور مهندس نیکزاد و پیرو بازدید از شرایط نامناسب برخی از روستاهای شهرستان بروجرد اجرای طرح هادی ۵۰روستا و ساخت و بهسازی کانال آب ۴۰ روستا در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت .

همچنین ساخت خانه محرومین روستای دهگاه سرعت خواهد گرفت تا پیش از فصل سرما به بهره برداری برسند همچنین اقدام ویژه برای بهسازی معابر و خاکبرداری روستای دهگاه نیز در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

پیگیری ویژه مهندس نیکزاد از وزیر ارتباطات جهت تقویت پوشش دهی و اینترنت روستای دهگاه با توجه به شروع سال تحصیلی جدید از دیگر دستاوردهای این سفر بود و مقرر گردید در اسرع وقت تیم ویژه ای جهت پیگیری و رفع مشکل آنتن دهی این روستا اعزام و به سرعت مشکل برطرف گردد.

انتهای پیام/