فراخوان جشنواره کاریکاتور «جنگ با محوریت مقاومت و کودکان فلسطین» منتشر شد

فراخوان جشنواره استانی کاریکاتور با عنوان «جنگ با محوریت مقاومت و کودکان فلسطین» به صورت غیر حضوری در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت،ابوذر پیرحیاتی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر اظهار داشت:این جشنواره با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی،تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود:این جشنواره بصورت غیر حضوری بوده و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب gpj و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و رزولیشن ۳۰۰ تا سه اثر به شماره پیام رسان ایتا ۰۹۱۶۳۹۷۸۳۴۲ ارسال نمایند.

پیر حیاتی با اعلام این که مهلت ارسال آثار تا ۱۲ و اختتامیه ۱۳آبان ماه روز دانش آموز می باشد،گفت:در پایان با اهدا لوح شرکت در جشنواره به همه شرکت کنندگان،از بین آثار ارسالی ۳۰ اثر جهت برپایی نمایشگاه انتخاب و از سه اثر برگزیده با اهدای جایزه نقدی تقدیر به عمل می‌آید.

گفتنی است،ارسال نام و نام خانوادگی و یک قطعه عکس هنری به همراه شماره تماس به دبیرخانه جشنواره به نشانی مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز الزامی می باشد.

انتهای پیام/