پیست اسکی الیگودرز میزبان مسابقات بین المللی دهه فجر

رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز ،گفت:پیست تمندر این شهرستان آماده میزبانی نخستین دوره انتخابی مسابقات بین المللی اسکی صحرانوردی گرامیداشت دهه فجر می باشد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،مهدی شاه نصیری اظهار کرد:دوره انتخابی مسابقات بین المللی اسکی صحرانوردی گرامیداشت دهه فجر جمعه سی ام دی ماه و شنبه یکم بهمن ماه سال جاری در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

وی افزود: حدود ۵۰ ورزشکار خانم و آقا به مدت دو روز برای کسب امتیاز لازم و کسب سهمیه مسابقات جهانی در رشته ۱۰ کیلومتر پاتیناژ و ۱۵ کیلومتر پاتیناژ زیر نظر” اوزکان” نماینده فدراسیون جهانی اسکی از کشور ترکیه به رقابت می پردازند.

شاه نصیری با اشاره به حضور دو ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم از لرستان در این مسابقات،گفت: تمامی امکانات و شرایط لازم برای میزبانی مطلوب ورزشکاران فراهم است و امیدواریم در صورت توافق فدراسیون اسکی مرحله دوم این رقابت ها ششم و هفتم دی ماه نیز در تمندر برگزار شود.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود این رقابت ها به میزبانی پیست اسکی شهید” قطاسلو” تهران برگزار شود که با تایید و موافقت فدراسیون جهانی اسکی، پیست تمندر الیگودرز برای میزبانی از این رویداد جایگزین شد.

وی بیان کرد: “برنارد گایراد” نماینده فدراسیون جهانی اسکی ۲۶ آبان ماه جهت تایید و تمدید گواهی بین المللی پیست های اسکی کشور به ایران سفر، از پیست تمندر الیگودرز بازدید و با صدور تاییدیه فنی برای ایجاد رشته های مارپیچ کوچک و بزرگ در این مجموعه موافقت کرد.

ایرنا
انتهای پیام/