با حضور مدیر کل ارشاد لرستان؛

خط تولید جدید در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد

خط تولید و تجهیز چاپ و بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایبنا،امروز چهارشنبه با حضور اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسلم مرادی، فرماندار بروجرد و جمعی از مدیران شهرستانی،خط تولید و تجهیز چاپ بسته‌بندی تولیدات دارویی و خط جدید صحافی بسته‌بندی دارویی چاپخانه یاقوت سبز بروجرد افتتاح شد.


چاپخانه یاقوت سبز بروجرد با مدیرعاملی و صاحب امتیازی مجید کریمی‌پور، با ۶۲ نیروی کار فعال به صورت مستقیم، بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور است.

چاپخانه یاقوت سبز زاگرس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۶۸ ورق ماشین چاپ و تجهیزات کامل لیتوگرافی، دایکات و جعبه چسبانی در زمینه تولید انواع جعبه (با فونت بریل، برجسته کاری، یو وی موضعی و طلاکوب) بروشورو برچسب‌های ساده و چسبدار دارویی فعالیت می‌کند.

این واحد چاپخانه‌ای در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و با ۲۵ دستگاه مختلف چاپ ۲.۵ و ۴.۵ ورقی افست چهار رنگ و سیستم قبل از چاپ لیتوگرافی (پلیت ستر) و سیستم فول‌آپشن بسته‌بندی به بیش از ۱۴ شرکت دارویی در کشور خدمات ارائه می‌دهد.

کریمی‌پور در سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت،افتخاری که در طی ۴ دهه گذشته، برای نخستین بار به نام استان لرستان و شهرستان بروجرد رقم زده شد.

انتهای پیام/