لزوم برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دو شهر خرم آباد

عضو شورای شهر خرم آباد،گفت: برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دو شهر خرم آباد لازم و ضروری است.

به گزارش همای سعادت ،حمیدرضا صفریان،خواهان رفع مشکلات موجود در ترمینال برون استانی شد و اظهار داشت: کارواش، تعویض روغن، تجهیزات دوربین مدار بسته در ترمینال فراهم شود.

وی در ادامه از مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری خرم آباد نیز خواست تا هر چه سریعتر به مشکلات ترمینال های کوهدشت و الشتر نیز رسیدگی شود و وضعیت نامناسب این ترمینال ها را سروسامان دهد و آنها را از وضعیت تعطیلی خارج سازد.

صفریان ادامه داد: وضعیت فضای سبز پشت ترمینال برون استانی بسیار نامطلوب است و باید نسبت به درختکاری وکاشت چمن در این فضا هر چه سریعتر اقدام شود.

این عضو شورای شهر خرم آباد در ادامه از دره اسدآبادی نیز بازدید و بیان کرد: وضعیت بوجود آمده در این منطقه بسیار تاسف آور است و متاسفانه وضعیت بهداشتی که در حال حاضر در منطقه حاکم است زیبنده مردم و شهر نیست و شهرداری باید با کمک سایر دستگاهها مشکلات این منطقه را هر چه سریعتر رفع نماید.

گفتنی است ،بازدید میدانی ازدره اسدآبادی در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل اهالی این محله، انجام شد و ضمن بررسی مشکلات این منطقه، از نزدیک وضعیت موجود و نیازهای شهری منطقه اسدآبادی را مورد بررسی قرار دادند.

حمیدرضا صفریان ، حجت اله احمدی اعضای شورای شهر، رضا بیرانوند رئیس شورای شهر، محمد فتحی بیرانوند شهردار منطقه ۲، احمد بیرانوند مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ، مهدی صفر بیرانوند مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری و سید مهدی موسوی مسئول بازرسی شهرداری مرکزی در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/